ZA OGLJIČNO NEVTRALNOST POTREBUJEMO TEHNOLOŠKO ODPRTOST
Evropsko združenje avtomobilskih dobaviteljev CLEPA skupaj s partnerji v Mreži za trajnostno mobilnost opozarja, da Evropska unija s pomanjkanjem tehnološke odprtosti močno omejuje izbiro vseh možnih tehnologij za doseganje ciljev zmanjšanja emisij CO2. Sem spadajo tudi tehnologije, ki za delovanje uporabljajo trajnostno obnovljiva goriva.
CLEPA zato s še 23 ostalimi organizacijami in združenji, ki podpirajo uvedbo trajnostno obnovljivih goriv v podnebno nevtralnem cestnem prometu politične odločevalce v Evropski uniji poziva, da na poti k ogljični nevtralnosti in k dopolnjevanju elektrifikacije dovolijo uporabo vsem tehnologijam, ki imajo potencial zmanjševanja emisij CO2. Prav tako bi morali imeti trg in potrošniki svobodno izbiro, katera od možnih tehnologij, in teh je veliko, je za njih najprimernejša in stroškovno najučinkovitejša. Priznanje tega in ustrezna zakonodaja na tem področju bi bil za javnost močan političen signal, ki bi omogočil tudi uspešno uvedbo in uporabo trajnostnih goriv v prometu.
Več o tem si preberite na spletni strani CLEPE.
****
Dodatne informacije: SRIP ACS+, Erik Blatnik, 01/ 236 17 35, erik.blatnik@acs-giz.si
_______________________________________________________________________________________________________________
Avtomobilska industrija v Sloveniji prispeva okvirno 10% k bruto družbenemu proizvodu ter več kot 20 % k slovenskemu izvozu, vsi člani SRIP ACS+ pa, vključujoč vsa področja mobilnosti, prispevajo k bruto družbenemu proizvodu več kot 17 %. V slovenski avtomobilski industriji deluje več kot 100 dobaviteljev 1. in 2. nivoja in več kot 600 poddobaviteljev nižjih nivojev dobaviteljske verige. Poleg tega pa več kot 25 % vseh nagrajenih inovacij Gospodarske zbornice Slovenije izhaja iz avtomobilske industrije.