Sedem slovenskih podjetij se bo predstavilo japonskim proizvajalcem vozil

19. 05. 2014 | Novice

Ljubljana, 19. maj 2014 – Tudi letos se bo sedem slovenskih podjetij udeležilo mednarodnega sejma dobaviteljev avtomobilski industriji Automotive Engineering Exposition, ki bo potekal ta teden v japonskem mestu Yokohama. Japonski trg predstavlja odlično priložnost in hkrati pomemben cilj v okviru poslovne politike Slovenskega avtomobilskega grozda ACS, kar še posebno velja za sodelovanje z japonskimi proizvajalci vozil, ki imajo proizvodne lokacije v EU.

Na sejmu Automotive Engineering Exposition, ki bo potekal od 21. do 23. maja 2014 v Yokohami na Japonskem, se bo na skupnem sejemskem nastopu, ki ga sofinancira in organizira Javna agencija RS za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma - SPIRIT Slovenija v sodelovanju s Slovenskim avtomobilskim grozdom ACS, predstavilo sedem slovenskih podjetij: Cimos, Hidria AET, Letrika, Boxmark leathers, Filc, Oprema Ravne in SES Lighting. 12-članska slovenska delegacija bo pot na Japonsko izkoristila tudi za obisk tamkajšnjega proizvajalca vozil Nissan, Toyotinega muzeja ter Japonskega združenja proizvajalcev vozil JAMA in Japonskega združenja avtomobilskih dobaviteljev JAPIA.

Sejem Automotive Engineering Exposition je mednarodni sejem dobaviteljev avtomobilski industriji z glavnim poudarkom na produktih, naprednih tehnologijah in materialih, predvsem pa priložnost za sodelovanje z japonskimi proizvajalci vozil ter avtomobilskimi dobavitelji iz vsega sveta. Na letošnjem sejmu se bo predstavilo več kot 400 razstavljavcev, pričakujejo pa prek 75.000 obiskovalcev. Vzporedno s sejmom bo potekala tudi mednarodna konferenca o tehnologiji električnih vozil in električnih avtomobilskih komponent imenovana EVTeC 2014 & APE Japan 2014.

Japonska predstavlja pomemben trg za širitev slovenskega izvoza, saj strokovnjaki napovedujejo nadaljnjo in največjo rast registracij novih vozil prav za azijski trg, Toyota pa naj bi tudi v prihodnje ostala vodilni proizvajalec vozil. Glavno vodilo vseh slovenskih razstavljavcev, ki se bodo udeležili letošnjega sejma, je navezovanje stikov s potencialnimi japonskimi investitorji za investicijske projekte ter poglobitev sodelovanja z japonskimi dobavitelji še posebej za potrebe njihovih proizvodnih lokacij v EU in Ruski federaciji. Ob tem velja izpostaviti podatek, da je 21 podjetij, združenih v Slovenskem avtomobilskem grozdu ACS leta 2012 na Japonsko izvozilo za 1,53 milijona evrov blaga, uvoz pa je znašal 2,26 milijona evrov. Lani pa je 20 podjetij zabeležilo 2,35 milijona evrov izvoza in 2,49 milijonov evrov uvoza.


Dodatne informacije: GIZ ACS, Dunja Podlesnik, T 01 2361 735, E: dunja.podlesnik@acs-giz.si

Več o ACS:

Slovenski avtomobilski grozd (ACS) je interesno združenje slovenske avtomobilske dobaviteljske industrije, ki že več kot deset let vso energijo vlaga v rast in razvoj svojih članov. V preteklem obdobju smo prav na podlagi lastnega znanja in z intenzivnim vlaganjem v tehnologijo ter razvoj prerasli iz majhne skupine med seboj nepovezanih podjetij in institucij v tesno povezano mrežo razvojnih partnerjev večine najpomembnejših svetovnih proizvajalcev avtomobilov. Danes ACS povezuje 64 podjetij in institucij znanja z več kot 20 tisoč zaposlenimi. Podjetja ustvarijo več kot 3,3 milijarde evrov, od tega prek 80 odstotkov izvoza. Skupaj s proizvajalcem vozil REVOZ v Sloveniji to predstavlja kar 21 odstotkov celotnega slovenskega izvoza in 10 odstotkov BDP.

Nazaj