RAST ŠTEVILA DELOVNIH MEST NAJNIŽJA OD KONCA PANDEMIJE COVIDA-19
Avtomobilska dobaviteljska industrija je v 2022 že tretje leto zapored soočila s težkimi razmerami. Vse večji pritiski na stroške zmanjšujejo povečanje prihodkov. Delež dobaviteljev z zdravo dobičkonosnostjo pa je še vedno pod ravnjo pred COVIDOM-19, kar močno otežuje dolgoročno planiranje in izvedbo naložbenih aktivnosti.
CLEPA tako v tokratni mesečni publikaciji DATA DIGEST ugotavlja, da kar trije od štirih dobaviteljev trenutno niso dovolj dobičkonosni, upadati so začele neposredne tuje naložbe, trgovinska bilanca sestavnih delov je pod pritiskom, ustvarjanje novih delovnih mest pa se upočasnjuje na nivoje, ki smo jih bili vajeni v pandemiji COVIDA-19.
Preobrazba evropske avtomobilske industrije s tem izgublja zagon, medtem ko druge regije postajajo vse bolj konkurenčne. Oblikovanje nove industrijske strategije in določitev političnega okvira za vnovično okrepitev konkurenčnosti EU-ja sta zato nujni.