Kampanja "Čisti dizel" pravi odgovor na afero "Volkswagen"

23. 09. 2015 | Novice

S septembrom je okoljevarstveni standard Euro 6, ki zmanjšuje dovoljene vrednosti nekaterih plinov in trdnih delcev v izpuhih, stopil v veljavo tudi za vse nove avtomobile, naprodaj v državah Evropske unije. Ob tej priložnosti je več predstavnikov evropske avtomobilske industrije, med njimi tudi Evropsko združenje za avtomobilsko dobaviteljsko industrijo (CLEPA), katerega član je Slovenski avtomobilski grozd (ACS), sklenilo lansirati spletno kampanjo Clean Diesel. Direktor ACS Dušan Bušen ocenjuje, da gre za zelo pomembno evropsko kampanjo, še zlasti ob zadnjem izbruhu afere »Volkswagen«, saj na ta način avtomobilska industrija ozavešča širšo javnost o pomembnosti realizacije okolijskih zavez, predvsem pa potrošnike informira o treh glavnih ciljih najnovejše generacije dizelske tehnologije - čistejše dizelsko gorivo, napredni motorji z notranjim izgorevanjem in učinkovitejši tehnološki nadzor izpustov.

Na spletni strani kampanje, cleandieseltech.eu, so zato na preprost in dostopen način predstavljene vse informacije o dizelski tehnologiji. Evropska avtomobilska industrija je namreč vodilna v segmentu dizelskih pogonov in ima na tem področju občutne konkurenčne prednosti. Z dizelsko kampanjo pa postavlja jasne cilje, kakšne so njene razvojne prioritete, ne glede na poslovne odločitve posameznih avtomobilskih proizvajalcev.

V trenutnih okoliščinah je težko napovedati, kakšne bodo konkretne posledice zadnje Volkswagnove afere na slovensko avtomobilsko dobaviteljsko verigo, saj je sodelovanje s skupino Volkswagen zelo pomembno za slovenske avtomobilske dobavitelje, ki so v lanskem letu imeli kar 700 milijonov evrov poslov s skupino Volkswagen. Kakršna koli ugibanja bi bila v tem trenutku preuranjena, zato bo potrebno potrpežljivo počakati na končen razplet nastale situacije. Možnosti je več, v ACS pa si želimo, da ne bi prišlo do najhujšega, poudarja Bušen. Ne glede na vse, imajo slovenski avtomobilski dobavitelji širok nabor vseh svetovnih avtomobilskih proizvajalcev in bodo prav zaradi tega tudi lažje nadomestili morebiten izpad poslov v primeru negativnih posledic te afere.

***

Dodatne informacije: GIZ ACS, Urška Gluhak, T: 01 2361 735, E: urska.gluhak@acs-giz.si

Nazaj