E-VOZILA S PODALJŠANIM DOSEGOM BI LAHKO SPODBUDILA TRG ELEKTROMOBILNOSTI

Visoke cene vozil in omejen doseg upočasnjujejo prodajo baterijskih električnih vozil (BEV). Ali bi lahko električna vozila s podaljšanim dosegom (EREV) prepričala več kupcev tradicionalnih avtomobilov, da se odločijo za prehod? EREV-ji namreč za pogon uporabljajo elektromotor, dodani motor z notranjim zgorevanjem pa deluje kot generator za polnjenje baterij.

Ker se je rast prodaje baterijskih električnih vozil (BEV) na večini trgov upočasnila, avtomobilska industrija išče nove metode za pospešitev zagona elektrifikacije. Poleg priključnih hibridnih električnih vozil (PHEV) so se električna vozila s podaljšanim dosegom (EREV) pojavila kot ena od možnih rešitev za to težavo.

Globalna svetovalna hiša McKensey & Company v svoji raziskavi namreč ugotavlja , da bi precejšen segment kupcev razmislil o EREV-jih kot naslednji nakup njihovega vozila, če bi bila ta možnost na voljo. Še več, tovrstna vozila bi lahko motivirala več lastnikov vozil z notranjim zgorevanjem za prehod na električno vožnjo.

Več o raziskavi si preberite na spletni strani McKinsey & Company.

**** 

Dodatne informacije: SRIP ACS+, Erik Blatnik, 01/ 236 17 35, erik.blatnik@acs-giz.si 

_______________________________________________________________________________________________________________

Avtomobilska industrija v Sloveniji prispeva okvirno 10% k bruto družbenemu proizvodu ter več kot 20 % k slovenskemu izvozu, vsi člani SRIP ACS+ pa, vključujoč vsa področja mobilnosti, prispevajo k bruto družbenemu proizvodu več kot 17 %. V slovenski avtomobilski industriji deluje več kot 100 dobaviteljev 1. in 2. nivoja in več kot 600 poddobaviteljev nižjih nivojev dobaviteljske verige. Poleg tega pa več kot 25 % vseh nagrajenih inovacij Gospodarske zbornice Slovenije izhaja iz avtomobilske industrije.

Nazaj